سنبل

حرف دل

سنبل

حرف دل

آخرین مطالب
پیوندها

اینبار اگرعاشق شدم

اینبار اگر عاشق شدم

دوستت دارم رو اصلا به زبون نمیارم

قربون صدقه رفتن که هیچی!

نگرانیامم بروز نمیدم

وقتی حالش خوب نبود باهاش صحبت نمیکنم

وقتی دلش برا صدام تنگ شد بهش زنگ نمیزنم

باهاش اصلا بیرون نمیرم

به چشماش خیره نمیشم تا دلم گیر چشماش نشن

وقتی خواست قسم بخوره که تنهام نمیزاره

انگشت میزارم رو لبش ومیگم لازم نیست قسم بخوری

وحرمت قسم خدا رو بشکنی

خلاصه بهش گیر نمیدم

نمیگم دوست دارم

اینبار اگرعاشق شدم...










نظرات  (۱)

موفق باشی
پاسخ:
عشق تو زندگی هر آدمی فقط یکبار اتفاق میافته نه بیشتر.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی