سنبل

حرف دل

سنبل

حرف دل

آخرین مطالب
پیوندها

دلتنگی

همیشه وقتی من میگفتم دوستت دارم او میگفت من بیشتر!

ولی دیگر از او خبری نیست!

دیشب خوابش را دیدم دلم هوایش را کرده بود دلم برایش تنگ شده بود!

دلتنگ بودم برای صدایش!برای خندیدنش!برای گفتن من بیشتر دوستت دارمش!

میگویند اگر به کسی زیاد فکر کنی مطمئن باش او هم به تو فکر میکند!

آیا حقیقت دارد؟

میگفت دیگر جز تو کسی نمیتواند در قلبم را باز بسته کند!

آیا حقیقت داشت؟

دوست داشتن او عادت بود یا دوست داشتن!

دلم گرفته!

آیا کسی میداند چگونه میشود دلتنگ نشد؟




نظرات  (۱)

بهترین کار فکر نکردن به چیزای گذشته هست 
پاسخ:
بله...اما  کاش به همین راحتی بود که نوشتی!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی